středa 20. února 2013

A co vaše nehty?

Wmjdjwcmf2j6w3cmc6yanyko7rsqrl5e


Myslím si že je krásné pečovat o svoje nehty. Alespoň mně vždycky udělá radost, když mám hezky nalakované nehty, a většinou ani nezáleží na tom, jestli jde o složitý vzor nebo jednoduchou nevýraznou barvu. V jednoduchosti je krása, samozřejmě. Ale na druhou stranu... Tady je pár tipů :)
Budu moc ráda za nějaké reakce, třeba když napíšete, co se líbí na nehtech vám, nebo i doporučíte nějaké další osvědčené triky! :)

P4fc7pineuapl8x7au8r0wfsaef6jwzg 
Ideální na zimu, i když v jiných barvách by se to hodilo i jindy... Technika s těmito molitanovými polštářky není těžká a ani není třeba kupovat nějaké speciální, vetšině z nás se jich asi doma válí dost...



Veo3phl0tkq6mtmf8lb63wuhohpy3wdr 
Taky ještě máte doma barvy na sklo? Perfektní způsob jak je využít. A navíc je to hodně jednoduché :)



U6fszfzju9rh7ge05jhfasfhrx2d4nms 
Tohle je strašně zajímavý nápad. Sama jsem to ještě nezkoušela, ale rozhodně to mám v úmyslu!



Osv9kcoztudmc5rjvulgci1v9ltrg209 
Podle mě dost nápadité, ale tady to chce speciální štěteček, moc obvyklých, doma se válejících věcí ho nenahradí... Ale ráda si nechám poradit, pokud se některé z vás povedlo zaimprovizovat s něčím jiným! 



Osjqi07k7tppy3c5gdm70w1gnniu18au 
A nakonec jedna praktická věc. Tohle sama hodně používám, prostě dáte spodní barvu, vezmete proužek lepenky a díky ní už si vytvoříte rovné linie jakkoliv chcete. Ale dejte pozor jestli máte první barvu pořádně zaschlou, chce to počkat třeba i třičtvrtě hodinky, ta izolepa chytá lak docela dlouho a je škoda si to taklhe zničit :)

 

Žádné komentáře:

Okomentovat