středa 13. března 2013

Kouzlení s tričkem

Taky máte doma spoustu pánských triček, vhodných tak akorát na spaní? Já jsem si na spaní nechala tři a na zbytku jsem se vyřádila s nůžkami (nemám to bohužel zdokumentované)...

Ale pak jsem brouzdala po netu a zjistila jsem, že jsou i jiné možnosti než střihat.
Takže... here it is!

Tohle konkrétní tričko je z tomboly z nějakého maturáku a na první fotce ho můžete vidět tak, jak je, bez úprav:




Pak je třeba jen provléct ruce horem, otvorem na hlavu, a rázem máte z trička cosi jako šaty bez ramínek... A co s nevzhledně trčícími rukávy?

Za prvé: zavažte je vepředu pod prsy, udělejte z nich jakousi mašličku a hned to bude vypadat dobře:)

Za druhé: zavažte je vzadu:)

A za třetí: rukávy provlečte dovniř, čímž vytvoříte vzhled kapes a kombinujte to s páskem - v tomhle případě už podle mě už ani není poznat, že šlo původně o tričko:)

A nakonec... Vím že nejde o kdovíjaká umělecká díla (a že moje maličkost není žádná extra modelka), ale když se jdete v létě projít se psem, nebo když na sebe chcete přes plavky hodit něco, v čem se vás neleknou, je to docela použitelné...

Tak třeba se vám to někdy bude hodit :)

2 komentáře:

  1. wow, tie prvé dve som už videla, ale to posledné by ma teda nenapadlo :)

    OdpovědětVymazat