pondělí 8. dubna 2013

Březen, do drogerky vlezem

Články o oblíbnené kosmetice bloggerek jsou docela populární, alespoň tedy já se na každoměsíční shrnutí na svých oblíbených blozích vždy těším. Tak jsem se rozhodla, že bych s tím mohla taky začít :)

Za minulý měsíc jsem objevila dvě věci, kterých už se asi budu držet. Patří k nim řasenka Astor BIG & BEAUTIFUL False Lash Look - ráda řasenky střídám, ještě se mi snad nestalo, že bych si nějakou koupila dvakrát za sebou, a to i když jsem byla spokojená. Tahle je ale tak skvělá, že u ní nejspíš zakotvím. Rozhodně doporučuji!
Big & Beautiful False Lash Look 
Vzhledem k popularitě BB creamů jsem se rozhodla, že také jeden zkusím. Los padl na Garnier a musím říct, že jsem nadmíru spokojená. Perfektně sjednotí, zdá se mi, že lépe než makeup, i když tolik nekryje. Výhodou oproti makeupu je rozhodně to, že pleť nevysušuje, ale naopak hydratuje. Taky mi přijde, že přes většinu makeupů musíte použít pudr, protože jinak se příšerně lesknete, zatímco přes BB cream ne. Prostě abych to shrnula, ranní malování mi trvá mnohem kratší dobu a navíc nemám pocit, že si na obličej patlám spoustu chemikálií (jen jednu :D). Docela kvalita za dobrou cenu.
 



Teď se možná budete trošku smát, ale až v březnu jsem začala používat Oriflame krém na ruce, který jsem dostala k Vánocům. Je to nějaká speciální vánoční edice s vůní pomeranče, a musím říct, že voní fakt nádherně, dokonce i mně, která preferuje krémy bez vůně.
 


Tak, sice už je osmého dubna, ale nevadí, tohle bylo za březen asi vše. Duben sem snad dám dříve než za měsíc ;)

 

Žádné komentáře:

Okomentovat